Klacht: daten

op 02 juli 2012 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lexa.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lexa.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lexa.nl

Heeft op 03 juli 2012 om 16:24 geantwoord

Beste geesje31,

ik begrijp uit uw bericht dat u niet het volledige weekend gebruik heeft kunnen maken van onze actie en u dit alsnog vergoed wilt zien.

Ik heb uw gegevens met betrekking tot uw profiel voor u nagekeken en kan u melden dat de actie "24 uur gratis" betreft en op 29-06-2012 voor u is ingegaan en per 30-06-2012 is beëindigd. Dit betekent dat u 24 uur gratis gebruik heeft kunnen maken van de betaalde diensten op de website en dus gebruik heeft kunnen maken van onze actie. De actie geldt dus alleen voor 24 uur en niet het hele weekend.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Voor verdere vragen en of opmerkingen verwijs ik u door naar ons Customer Care Team. U kunt hen bereiken via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.

Christine

Lexa Team