Klacht: Dat Mn afachrijving niet doorgaat

op 03 mei 2017 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Wil niet dat ze geld van Mn rekening af gaan halen omdat het van geen kanten klopt dit bedrijf

Als de incasso stop
Word gezet per direct

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurwoningen.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huurwoningen.nl nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 11 mei 2017 om 11:52 geantwoord

Goedemorgen,

We betreuren het om te zien dat dit uw eerste poging is om contact met ons te leggen. Huurwoningen.nl heeft een goed lopende klantenservice die elke werkdag voor u klaar staat. Zo had u het contact formulier kunnen invullen via de website, ons telefonisch kunnen bereiken, of een mail of een whats'appje kunnen sturen.

We hebben uw account opgezocht en direct uitgeschreven, hier zult u vandaag een bevestiging van ontvangen in uw mailbox. U zat nog in de 14 dagen gratis proefperiode wat inhoud dat er geen incasso zal plaatsvinden. We hebben u ook afgemeld voor de e-mailservice zodat u geen mailtjes meer zult ontvangen van Huurwoningen.nl.

Maaike
Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Black molly