Klacht: Dat is een hele goeie vraag meneer( aldus klantendienst ))

op 13 juli 2018 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wij hebben een afspraak gemaakt om op 12 juli 2018 tussen 3 uur smiddags en 7 savonds een Vodafone pakketje te ontvangen. Middagje vrij genomen en maar wachten, om half 9 savonds nog een koerier te bekennen. Wij hebben gebeld naar de klantenservice van dit waardeloze koeriers bedrijf en kregen te horen dat het een goede vraag is waar de koerier is maar misschien komt die nog maar misschien ook niet.

Nu om half 10 moeten wij een nieuwe afspraak maken want we hebben de bezorging gemist!! Dit was voor ons de tweede keer met dynalogic dat het mis gaat. Eigenlijk best gek dat je met een bedrijf een afspraak maakt om in een timeframe te bezorgen en dat er dan zonder enige schaamte of enigszins klantvriendelijk gewoon niemand op komt dagen of zijn klanten een berichtje versturen. (Dit zou al heel wat klachten schelen meneer de dynalogic directeur)

Het is om te schamen en hoop dan ook dat de goden en het weer ons mee zitten en dat dit pakketje dan ooit nog aankomt.

De volgende keer als er staat uw pakket wordt door dynalogic bezorgd weigeren wij gelijk de service, wij zoeken wel een ander bedrijf die wel de moeite neemt een koeriers bedrijf in de hand te nemen die wel pakketten kan bezorgen.

Bedankt!!

Wij zijn niet meer te redden, maar we bidden tot god dat de wind mee zit en het pakket wel aan komt bij de volgende poging.
Maar we hopen ook dat Dynalogic onze klacht leest en serieus neemt en daarna door na te denken over hoe klanten wel het pakket bezorgen op afspraak.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Bericht van Dynalogic

2 maanden geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het transportordernummer van de betreffende levering? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Met het huidig opgegeven nummer kunnen wij geen transport terugvinden. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynalogic WeCare-team.

Reactie van de melder van de klacht Pakket is weg

2 maanden geleden - 282756196

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 17 juli 2018 om 12:23 geantwoord

Geachte klant,

Vervelend om te vernemen dat u een nare ervaring heeft gehad met onze service. We zien dat de order door een overmacht situatie niet uitgevoerd is kunnen worden. Er staat spijtig genoeg niet precies beschreven wat de reden is. Veelal wordt deze status gegeven wanneer de koerier bijvoorbeeld pech krijgt met de bus of apparatuur. Ook kan het zijn dat de levering niet mogelijk is wegens een wegversperring of ongeluk. Hoe dan ook is het zeker niet de bedoeling dat een order hierdoor niet uitgevoerd zal worden. Onze welgemeende excuses voor het ongemak dat u hierdoor heeft ervaren. Wanneer we de transportorder openen zien we dat deze reeds op 14-07-2018 alsnog succesvol is uitgevoerd. We begrijpen dat dit uw nare ervaring niet zal veranderen maar hopen u in de toekomst onze verbeteringen te mogen bewijzen. Nogmaals onze welgemeende excuses!

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Dynalogic Wecare-team.

Alle klachten die gemeld zijn door Pakket is weg