Mijn Klacht:
Wij hebben een afspraak gemaakt om op 12 juli 2018 tussen 3 uur smiddags en 7 savonds een Vodafone pakketje te ontvangen. Middagje vrij genomen en maar wachten, om half 9 savonds nog een koerier te bekennen. Wij hebben gebeld naar de klantenservice van dit waardeloze koeriers bedrijf en kregen te horen dat het een goede vraag is waar de koerier is maar misschien komt die nog maar misschien ook niet.
Nu om half 10 moeten wij een nieuwe afspraak maken want we hebben de bezorging gemist!! Dit was voor ons de tweede keer met dynalogic dat het mis gaat. Eigenlijk best gek dat je met een bedrijf een afspraak maakt om in een timeframe te bezorgen en dat er dan zonder enige schaamte of enigszins klantvriendelijk gewoon niemand op komt dagen of zijn klanten een berichtje versturen. (Dit zou al heel wat klachten schelen meneer de dynalogic directeur)
Het is om te schamen en hoop dan ook dat de goden en het weer ons mee zitten en dat dit pakketje dan ooit nog aankomt.
De volgende keer als er staat uw pakket wordt door dynalogic bezorgd weigeren wij gelijk de service, wij zoeken wel een ander bedrijf die wel de moeite neemt een koeriers bedrijf in de hand te nemen die wel pakketten kan bezorgen.
Bedankt!!
Gewenste Oplossing:
Wij zijn niet meer te redden, maar we bidden tot god dat de wind mee zit en het pakket wel aan komt bij de volgende poging.
Maar we hopen ook dat Dynalogic onze klacht leest en serieus neemt en daarna door na te denken over hoe klanten wel het pakket bezorgen op afspraak.
