Klacht: Da’s pech, telefoon weg?!

op 09 september 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dit is (helaas) de tweede keer dat ik gezeur en gezeik heb met Dynasure en Dynalogic.

Daarom overweeg ik ook sterk om mijn verzekering stop te zetten. Liever mijn telefoon niet verzekerd dan dit gezeur!!

Op 31-8-2016 heb ik mijn Iphone 6 laten vallen. Op 2-09-2016 een schade claim ingediend. Deze werd snel in behandeling genomen en al snel was mijn telefoon opgehaald. Inderdaad binnen 2 dagen een bericht dat de claim was toegekend en ik heb een afspraak gemaakt voor vrijdag 9 september 2016 tussen 08:00-18:00.

Ik had duidelijk aangegeven dat het bedrijf blokker was en daarbij het adres van mijn werk ingevuld. Dit omdat ik op vrijdag 9 september van 09;00-18;00 aan het werk was.

Om 18:45 had ik nog steeds geen bezorger gezien. Ja, ik ben zelfs langer op mijn werk gebleven er voor. (en de winkel langer open gehouden dan nodig).

Ik belde naar Dynalogic. De dame aan de telefoon gaf mij het antwoord dat ik ‘de track en trace’ in de gaten moest houden. Dit vind ik een belachelijk antwoord zeker omdat het inmiddels 19:30 was en mijn telefoon er nog steeds niet was!!!!

Ik besloot om naar huis te gaan, zonder mobiel. Omdat vandaag mijn telefoon terug zou komen heb ik mijn leen-toestel terug gegeven en ben ik dus nu slecht bereikbaar. Wat geen probleem zou zijn als ik hem niet nodig had voor mijn werk.

Naar verwachting zou de bezorger er om 20:30 zijn. Toen ik om 20:30 op de track en trace keek zag ik tot mijn grote verbazing dat mijn transport was geannuleerd! Ik belde wéér naar Dynalogic. Zij kon mij geen antwoord geven over waar mijn telefoon is of wat er aan de hand is.
Zij kon mij zelfs geen antwoord geven op wanneer ik dan meer zou horen over wanneer ik mijn telefoon wél zou krijgen.

Ik ben echt ontzettend kwaad. Vooral over de slechte communicatie en de levering. Zij hadden mij al op de hoogte moeten stellen toen er bekend was dat de bezorger er later zou zijn als 18:00. En al helemaal toen bleek dat mijn telefoon kwijt was!!!!!

Ik verwacht dan ook minstens dat jullie met een passende oplossing komen. Want dit kan gewoon echt NIET!
Mochten jullie niet met een passende oplossing kunnen of willen komen voel ik mij genoodzaakt om een advocaat in de arm te nemen en aangifte te doen van diefstal.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 september 2016 om 10:43 geantwoord

Geachte mevrouw Van der Linde,

Bedankt voor uw bericht! Allereerst onze excuses voor de vertraging en het ongemak.

Uit controle van de GPS gegevens is gebleken dat de koerier bijna 5 uur vertraging had opgelopen, waardoor hij pas ver na sluitingstijd van uw winkel zou arriveren. Normaliter stellen wij de klant hiervan altijd op de hoogte per e-mail of telefonisch, ik heb dit doorgezet naar de ICT afdeling zodat zij kunnen uitzoeken waarom u geen e-mail heeft ontvangen. Ik vindt het dan ook erg vervelend dat uw afspraak is misgelopen. Onze excuses voor de vertraging en het ongemak.

Ik heb uw klacht neergelegd bij het betreffende depot met de vraag waarom u nog steeds niets had vernomen! Ik zag namelijk aan de hand van uw gegevens dat uw order al sinds 20.30 op 9-9-2016 op onderzoek stond, omdat de koerier het toestel niet in zijn bus had.
Mijn collega’s van het betreffende depot hebben hun uiterste beste gedaan de locatie van het toestel te achterhalen en op maandag werd het toestel weer gevonden. Op dat moment had ik contact met u via Facebook en heb ik direct contact opgenomen met onze planningsafdeling of het toestel dezelfde dag nog geleverd kon worden. Spijtig genoeg was dit niet mogelijk.

Wat ik gelukkig wel voor u kon doen was een afspraak inplannen voor de volgende dag in een tijdsvak van 4 uur naar uw keuze. Dit werd dan ook geregeld en het toestel zal vandaag geleverd worden tussen 14.00 en 18.00 uur.

Het spijt ons dat u niet eerder volledig geïnformeerd bent betreffende de status van uw levering. Ik ben het met u eens dat u vaker en vollediger geïnformeerd had kunnen worden. Nogmaals mijn excuses hiervoor.
Mocht u in de toekomst een bestelling via onze dienst geleverd krijgen, dan kunt u ons altijd berichten. Wij zullen dan extra zorg dragen aan uw bestelling om te laten zien dat het wel in één keer goed kan gaan.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en een prettige dag gewenst.

Amber
WeCare Dynalogic