Klacht: [email protected]

op 21 mei 2021 over NOS in de categorie Omroepen

eenzijdige links gekleurde boodschappen over Israel.

u lijkt Israel te minachten of te haten en onze vijanden die ons haten, hamas Jihaat en Hezbollah zijn tegen Christen en Joden en alles wat anders denkt zie de resultaten van aanslagen in onze europes hoofdsteden zelfs Utrecht en den Haag. En deze mensen steunt u met uw eenzijdige Linkse informatie.

Alle aandacht voor de demonstaties tegen Israel (heel veel allochtonen vaak van islam signature automatisch haat tegen joden bijna gelijk aan wat de nazis riepen)
En geen enkele aandacht voor gisteren de positieve demonstratie voor Israel waar geen incidenten waren itt tot de eerder genoemde demonstraties,

Bent u nog de N(ederlandse) O(mroep) S(tichting) of bent u de (i)slam (o)proep

In mijn Jeurgd steunde we Israel die omringd wordt door volken die hen willen vernietigen zoals uw geliefde tereurgroepen.
Nu haten we Israel,

Kunt u objectiever nieuws weergeben ipv van linkste propaganda.

Is dit overdereven? kijk naar alle linkse partijen, allemaat tegen Israel tewijl ze in mijn jeugd vaak voor Israel waren.

Misschien is de waarheid, als je God kwijt bent, haat je zijn volk en kinderen.

Graag meer respect voor Israel en de Christenen.

Jack van der Luit

Als de NOS eerlijk de berichten weergeeft en ook eerlijk nieuws weergeeft en niet achterhoud, zoals de demonstratie van gisteren die geen enkele keer genoemd is, dat is manipulatie of beter gezegd nazi praktijken oftewel Joden zwart maken, bewust haat aanwakkeren tegen Israel en Joden.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NOS

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NOS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Volgeling van Jezus Christus