Klacht: Cv ketel

op 29 mei 2014 over Woonbron in de categorie Makelaars

Op 8 mei ’14 was de overdracht van mijn woning in Rotterdam. Samen met een medewerker van woonbron hebben we nog eens de woning “gecontroleerd”. Het warm water stroomde niet uit de kraan. Hij zei dat dat normaal was aangezien de woning al een tijdje leeg stond.
Daarna hebben we een week lang niet eens de kraan opengedraaid. Deze week zijn we begonnen aan de verbouwing en ik ben erachter gekomen dat ik NOG STEEDS geen warm water heb. Je hoort een woning niet op deze manier te overdragen naar een bewoner. Ik heb de dame aan de balie telefonisch uitgelegd wat er aan de hand is. De dame legde er meteen een punt achter door te zeggen: ‘je maakt mij niet wijs dat je er nu pas achter komt dat je geen warm water hebt’ . Nog gekker was dat ze nog niet eens wist hoe lang ik de woning had.
Ik voelde me op de basisschool! Vooral het dat ik haar niets “wijs kon maken” heeft me geërgerd. Mevrouw wilde niet naar mijn verhaal luisteren en begon nu zelfs te zuchten aan de telefoon! Verder vroeg ze uiteindelijk wanneer ik de woning had gekocht. Ik wist het op dat moment niet zeker. Dus ze vroeg wanneer ongeveer. Toen ik het zei begon ze ineens dat ze nou veel te lang moest zoeken in de agenda en dat zij dat niet ging doen. Oké? Maar vraag er dan ook niet naar. Dit noem ik dus GEEN SERVICE! Je hebt onderhand een koopwoning en wilt er graag wat hulp bij gebruiken. Zo hoor ik absoluut niet behandeld te worden en vooral niet bij een makelaar. Zij hebben een inspanningsverplichting, waarbij de klant “altijd” op de juiste manier geholpen moet worden! Dus zonder zuchten en afrafelen.

Als er iemand wordt gestuurd voor de cv ketel.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Woonbron

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonbron over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Woonbron in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonbron een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonbron

Heeft op 09 augustus 2016 om 13:12 geantwoord

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Alle klachten die gemeld zijn door Beyna