Klacht: Cruise Rhein flammen plus bus reis, reserveringsnr 18001431

op 12 september 2018 over OAD reizen in de categorie Online Reisbureaus

in de beschrijving staat vermeld ???? Wij genieten van af het dek van ons schip van het vuurwerkspektakel Rhein in flammen,, daar wij gezondheid problemen hebben, werd de keuze op deze reis gemaakt, helaas !!!!! hebben wij geen vuurwerk van af het dek gezien, ook onze mede reizigers waren diep teleur gesteld, en dat druk ik nog voor schichtig uit,, ik voel mij belazerd, reclame maken voor iets wat je niet kan bieden , onder de mom !!!! wij zijn niet in gelood,hoe kan je een reis aan bieden die niet compleet is schandalig, en dan de terug reis !!! iemand achter het bureau heeft verzonnen om van Arnhem naar Utrecht daar na naar Rotterdam om vervolgens naar amsterdam en tot slot lijnden te rijden , van Arnhem naar lijnden hebben wij 5 uur in de bus gezeten van af half tien tot vijf uur , geen eten geen drinken,er was geen mogelijk om iets te kopen onderweg , het vacantie gevoel !!! was er niet meer , een grote teleurstelling, bij deze doe ik een beroep, om ons schadeloos testellen, en niet in een vorm van een tegoedbon.. met vriendelijke groet fam kuier

niet tevreden.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over OAD reizen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over OAD reizen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door luuk_kuier@tele2.nl