Klacht: Credits

op 18 juli 2016 over twoo.com in de categorie Websites

Het is nu al de derde keer dat ik credits bestel voor 10euro op 10dagen tijd. De eerste 2 keer waren mijn credits rapper op dan normaal, er verdwenen er plots zonder dat ik het doorhad.
Nu, de derde keer credits gekocht, ze komen erop, ik had 50 staan, 550 erbij (mobiel opgeladen 10euro). Ik had dus 600 credits staan, ik had er nog niks van gebruikt en plots staan er terug maar 50 credits op mijn scherm en kan ik effectief niets doen waar ik credits voor nodig heb.!! Ik heb geen geld teveel en vind het erg dat ik zo benadeeld word..!Ik hoop dat julie mij kunnen helpen. Dank bij voorbaat.

Ik ben matig tevreden als die 600credits terug op mijn account zullen staan, ik zal pas echt tevreden zijn als er moeite gedaan word om dit in de toekomst te vermijden.. En dat er eventueel ook mijn 2 vorige herladingen nagekeken worden...

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

Bericht van twoo.com

11 maanden geleden - Goedemorgen, Bedankt voor je bericht. Voor het account dat je registreerde met dit e-mailadres kan ik slechts op 10/07/2016 één aankoop van credits terugvinden. Op 12/07/2016 probeerde je tweemaal een pakket van 550 credits te kopen maar deze aankopen werden geweigerd. Gaat het om dit account of heb je misschien nog een ander account op Twoo alsjeblieft?

Alle klachten die gemeld zijn door Tom999