Klacht: credits

op 16 juni 2016 over twoo.com in de categorie Websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

sorry maar ik wil helemaal geen credits meer, ik heb 700 credits en deze worden deze week verwijdert en tevens moet ik nieuwe kopen ????? hoe kan dat

Gewenste Oplossing:

als er geen geld afgeschreven word

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 17 juni 2016 om 06:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Dank je wel voor je bericht. Ik heb dit meteen voor je nagekeken, en blijkbaar stond de optie tot het automatisch bijkopen van credits ingeschakeld op je account. Deze optie werd je aangeboden tijdens het aankoopproces, en je kon deze optie daar af/aanvinken. Wanneer je dit actief laat, zal je laatste aankoop herhaalt worden voor je zodra je 300 of minder credits hebt. Dit is dan ook wat er gebeurde. Ik heb deze optie nu echter voor je uitgeschakeld.

Onze betaaldienst heeft je laatste aankoop bovendien zonet aan je terugbetaald.

Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me te contacteren via info-nl@twoo.com Fijne dag verder!

Alle klachten die gemeld zijn door Petronella67
x