Klacht: Crediteerd retouren niet!

op 01 augustus 2016 over Dakgootvoordeel.nl in de categorie Internetshops - Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dakgootvoordeel betaalt retour artikelen niet terug!
Ze beweren dat er meerdere dingen niet in de doos zaten, terwijl ze er wel degelijk in zaten..

Het hele verhaal:
Wij hadden een bestelling geplaatst, en de aantallen aangepast in het winkelwagentje.. kennelijk werkt het winkelwagentje NIET! Je kunt hier namelijk geen aantallen meer aanpassen!!!

Dus krijgen wij artikelen te weinig toegestuurd.

Nu willen wij deze artikelen graag aangevuld zien zonder dat we hierover ineens €30,- verzendkosten hoeven te betalen.
Hieraan werken ze totaal niet mee! Want verzenden is alleen gratis boven de €200,- excl. btw

Dus besluit ik alles retour te sturen, en vervolgens een nieuwe bestelling te plaatsen. Dit hebben we ook weer eerst moeten betalen.

Nu zouden ze de vervoerder een retourticket mee geven.. dit is niet gebeurd.
vervolgens stuur ik het onuitgepakte pakket retour!
En hoor ik helemaal niets meer.
Ik stuur netjes een mailtje wat ik allemaal retour gestuurd heb, en nog hoor ik niets!
Er staat op hun site dat ze binnen 5 werkdagen je geld terug storten.. maar ook niets!
Ik bel hun anderhalve week later op, en ze zouden het geld direct overmaken..
Ik krijg geen bevestiging, van de retournering.. o.i.d..

En nu kijk ik op mijn rekening, en hebben ze 98,75 teruggeboekt, i.p.v. €162,55
En is €63,80,- oftewel 2x €30,- verzendkosten… Erg toevallig!

Heb ik weer gebeld, en beweerd Sander dat de doos netjes dicht zat, maar dat er 2 artikelen niet in zaten!

Dus.. ik kan fluiten naar mijn €63,80 en gooit de hoorn erop!

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn eigen €63,80 terug gestort krijg.. Dan pas laat ik het er bij!

Alle klachten die gemeld zijn door Heleen van Delft
x