Klacht: coup solei drama

op 18 juli 2012 over Team Kapsalon in de categorie Kappers

ik wou 2 weken geleden blonde plukjes in mijn haren laten zetten. vriendelijk meisje komt me helpen bied me drinken aan en vraagt me wat ik precies wil.ik zou graag blonde plukjes in mijn haren willen. en uiteindelijk helemaal blond willen zijn. geen probleem zegt ze.

ik had paar uur daarvoor mijn haren gewassen vertel ik haar en zeg ook dat ik heel dik en stug haar heb (tot net over mijn schouders. ze doet mijn elastiekje uit.. en voelt.. inderdaad zelfs nog steeds niet droog zegt ze. toch heeft die collega aan wie het meisje het is gaan navragen geadviseerd het met de rubber muts te doen. jullie zijn de deskundige zeg ik, ik zou het niet weten.

rubber muts over mijn hoofd heen gedaan en 1 voor 1 die plukjes eruit getrokken. het ging bijna niet… ik zat te janken in die stoel… zo’n pijn deed het. ze ging gewoon vrolijk verder… bijna klaar zegt ze na 35 minuten… NIET DUS…. ze zei nog.. ik krijg het er bijna niet uit.. ik moet iets harder trekken. ondanks dat de tranen over mijn wangen lopen stopt ze niet. nu kunnen we het net zo goed afmaken zegt ze bijna op het einde. na die 35 minuten nog 15 min bezig geweest. daarna moest ze nog uitkammen… AUW.

ik heb er nu 2 weken later nog zo’n last van. ik ben net vanochtent naar de huisarts gegaan en uitgelegd… die schrok van mijn hoofdhuis.. helemaal rood en vol met dikke builen. ze vroeg nog of ik niet zeker wist of er niet een vrachtwagen over me heen was gereden (grapje natuurlijk).

ze had het met folie moeten doen… vertelt een kapster van een andere kapsalon. :S

ik zou zeggen... wat vind u een passende oplossing? mijn vertrouwen in het personeel in ede centrum is gewoon weg. zegt u het maar.

Alle klachten die gemeld zijn door Brouwer.M