Klacht: correctie student reis produkt niet kunnen corrigeren

op 27 juni 2017 over Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO) in de categorie

Onderstaand is de inhoud van het laatste mailtje welk wij naar regie studenten reis product en OV-loket hebben gestuurd en beide hebben niet meer geantwoord.

———————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————

Waarom gaan U iedere keer voorbij aan het feit dat Isa en mijn vrouw dit reisproduct eind Juli hebben stil gezet en er geen enkel teken of melding was van jullie apparaat dat dit niet goed was verlopen, er was geen bericht of melding dat het fout zou moeten zijn gegaan.
Dat deze stop zetting niet in jullie systeem door komt , welk wat naar zeggen van jullie medewerkers wel vaker voorkomt, is niet een verantwoordelijkheid die bij Isa ligt maar toch echt bij jullie.
We hebben op advies van de dames aan de telefoon nog eens geprobeerd om het reis product te stoppen en het apparaat liet toen zien dat er geen product op te halen is dan wel te stoppen. ( heb ik op film. )

Nu blijft U zeggen dat er bezit was van het reis product terwijl ov-kaart en jullie apparaat zeggen dat er GEEN product op staat.
Naar mijn mening is het volledig tegenstrijdig in wat jullie zeggen en wat de ov kaart en jullie apparaat laat zien, en toch blijft U volhouden dat het probleem bij Isa ligt.

Mijn mening is dat als er al iemand is die niets te verwijten is, is dat Isa.

Ter informatie : Naar mijn mening zijn we zijn maanden aan het lijntje gehouden door DUO en intussen ook door studenten reisproduct.
Isa en ik hebben ondanks alles erg ons best gedaan om dit goed op te lossen
De mensen aan de telefoon hebben ons van alles beloofd zoals doe even dit en doe even dat lossen we het wel op.
De mensen aan de telefoon hebben ons tor drie maal toe beloofd dat iemand van een of ander team bij jullie ons zouden bellen om ons te helpen. ( helaas )
Ik heb mensen aan de telefoon tal van keren moeten vertellen dat product al stop was gezet en dat we een correctie op die datum wilden/moeten hebben.
Er is tot 2 keer toe door mensen aan de telefoon de verbinding verbroken ( terwijl ik ten alle tijden gewoon netjes ben gebleven ).
Ik snap dat er vast wel eens misbruik wordt gepleegd, maar zoals U zelf nu ook zegt er is geen misbruik gemaakt laatste reis was 15 Juli en ook dat weten jullie al maanden.

Zit U niet op de regie stoel om dingen op te lossen en om een bredere kijk op de zaak te hebben als de gemiddelde desk medewerkers, ik weet zeker dat als U dat wil, dit binnen een uur opgelost zou
kunnen zijn ik weet allen niet waarom het niet op gelost wordt ???
Bekijk dit eens een keer van de kant waar Isa zit en niet van de kant waar U zit en dan zal ook U concluderen dat het volstrekt onlogisch dan wel oneerlijk/onredelijk is hoe zij wordt behandelt.

Als U nu nog steeds van mening bent dat dit alles Isa’s fout is vraag ik U nu wat hadden we kunnen doen ( wat we nog niet gedaan zouden hebben ) om dit wel fatsoenlijk op te lossen, want ik denk dat met alle beperkingen die er zijn dit zelfs niet
met “ hulp” van jullie door ons niet op te lossen is.

Ik verwacht nog steeds van jullie dat de fout gecorrigeerd gaat worden, ik bedoel dat de correctie datum gewoon gezet gaat worden naar de datum waar hij hoort te staan, zoals ik boven al uitleg nl dat de ov-kaart laat zien dat er niets op staat om op te halen dan wel te stoppen en dat volgens jullie systeem of zoiets dat wel het geval is, dus is het wat we te horen krijgen van jullie en wat we zien gewoon compleet tegenstrijdig.

Wachtend op Uw antwoord,

Jan en Isa Cruijs

als ze de deurwaarder van mijn nek halen en ik die € 480 niet hoef te betalen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO) over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Isa en Jan