Klacht: Coop Wieleman Nijmegen, Kiala

op 19 oktober 2016 over COOP in de categorie Supermarkten

Dit is de derde keer dat ik een kiala pakje afhaal bij deze winkel. Van deze 3 keer is het de 2e keer dat het misloopt. Naast het feit dat mijn wordt gevraagd om privé informatie over het pakket te geven (wie is de afzender), kunnen ze vervolgens het pakket niet vinden. De medewerker twijfelde er vervolgens aan dat ik een afhaalbericht ontvang. Hierop liet ik het bericht zien op mijn telefoon. De medewerker pakte mijn telefoon om het bericht te kijken. Hierop vertelde ik dat dit de tweede keer is dat het misgaat en dat ik de vorige keer terug werd gestuurd terwijl het pakket er wel was. Voordat ik mijn verhaal af kon maken reageerde de man defensief en maande MIJ vervolgens dat ik rustig moest doen (ik ben 9mnd zwanger en de rust zelve). Hierop wilde ik mijn telefoon terug, en de man hield hem buiten mijn bereik. Een paar seconden later gaf hij hem pas terug. Ik vertelde hem dat hij onnodig defensief reageerde, want ik wilde zeggen dat het misschien aan de opgegeven naam kon liggen. Mijn naam wordt nogal eens fout gespeld. Ook konden ze een alias hebben gebruikt. Het bleek opnieuw dat de man niet luisterde, want ik gaf de alias en een paar minuten later bleek dat hij dat niet had gehoord. De man bood niet zijn excuses aan, ook niet aan het einde van ons contact. Ik ben in jaren niet zo onbehoorlijk behandeld.

Ik wens excuses voor dit gedrag. M.i. gedrag je je niet zo, en al helemaal niet tegenover een hoogzwangere vrouw.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over COOP

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over COOP nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Estrelol