Klacht: COOP DUIVEN WELLING

op 04 oktober 2017 over COOP in de categorie Supermarkten

Op zondag 1 oktober 2017 ben ik naar de COOP in Duiven geweest om boodschappen te doen. Ik zag in de winkel hazelnoten staan. Ik was benieuwd of ze vers en goed waren en ik opende een hazelnoot om te proeven. De heer Welling kwam bij me staan en keek op een hele rare manier naar mij. Daarna wilde ik 4 stuks appelflappen kopen en pakte een zakje. Het zou er niet in passen dus heb ik het zakje teruggelegd. Ik pakte een grotere zakje.De heer Welling vroeg wat ik met het zakje zou gaan doen. Ik heb hem gevraagd wat ik ermee zou kunnen doen, De heer Welling zei dat dat geen boodschappentas was en dat ze €0,04 per stuk waren.Hij zei wil je dat terugleggen en ik gaf het terug aan hem. Hij zei je hebt de hazelnoot ook gegeten zonder om toestemming te vragen. Ben jij hier om alles te eten wat je vindt in dit winkel heeft ie gezegd. Ik heb aangegeven dat je bij verschillende supermarkten een kers bijvoorbeeld kan proeven om te kijken of het goed is. Hij zei dat dit niet een lidl of aldi is, en vroeg of ik de winkel uit wilde gaan. Ik ben gewoon weggestuurd uit een winkel omdat ik een hazelnoot heb geproefd. Ik vind dit een schande voor de COOP. Naast alle andere winkeliers heeft hij mij gekleineerd. Ik heb gezegd dat ik hem onbeleefd en brutaal vind. Hij zei dat hij de politie zou gaan roepen, ik heb gezegd roep maar. Als er iemand naar de politie moet stappen was ik dat geweest. Hij heeft gezien dat mijn Nederlands niet goed is en heeft dat tegen mij gebruikt. Ik vind dit niet kunnen. Daarna heb ik gewacht en zag dat er niks gebeurde. Daarna ben ik weg gegaan en mijn advocaat gebeld. Misschien was het fout dat ik een hazelnoot heb geproefd, maar dat kon hij op een andere manier verwoorden en uitleggen. Ik heb op internet gezocht en gezien dat er meerdere klachten zijn binnengekomen over het personeel van de COOP in Duiven.

PS.
Op het eind is er een vraag met of ik de klacht bij COOP heb gemeld. Dit heb ik niet gedaan omdat hij de eigenaar is van COOP DUIVEN.

Ik kan met geen oplossing tevreden zijn want ik vind dat dit echt te ver is gegaan. Hij heeft mij voor schut gezet naast alle klanten. Zover ik heb begrepen is meneer Welling de eigenaar van COOP Duiven. Omdat hij weet dat hij de eigenaar is kan hij zo makkelijk handelen. Ik vind dit niet kunnen. Er moet een bericht gaan naar hem dat hij niet zo makkelijk mensen kan kleineren.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over COOP

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over COOP nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door N. Nur