Klacht: contractverlenging

op 24 december 2017 over De Onderneemt Groep in de categorie Advocatenkantoren

november 2016 telefonisch benaderd door een medewerkster van de onderneemtgroep met de vraag of ze mij een proefcontract mocht aanbieden voor de duur van 1 maand.hier heb mee ingestemd.na een maand werd ik teruggebeld of het proefcontract omgeet mocht worden in een contract voor 1 jaar.Ik heb aangegeven het wel voor 1 jaar te willen proberen voor de prijs van 360,00 euro exkl.Maar ook duidelijk aangegeven GEEN stilzwijgende verlenging te willen.Verder werd beloofd dat de onderneemtgroep er ook voor zou zorgen dat mijn ranking van mijn website bij google zodanig zou worden ondersteun dat mijn bereikbaarheid en vindbaarheid verbeterd zou worden.Dit was voor mij essentieel en heb daar ook met veel nadruk om gevraagd.Ik heb de faktuur over 2017 in maandelijkse termijnen van 30,00 voldaan en ging er van uit dat na betaling van de laatste termijn mijn contract niet verlengd zou worden.21 december 2017 werd ik “verrast”met een faktuur van wederom 360,00 excl b.t.w. betreffende contract verlenging. Deze zou voor 31 december voldaan moeten worden.Ik heb gebeld met de mededeling dat dit niet volgens onze afspraak was.Ik heb een tapeopname opgestuurd gekregen,waaruit niet zou blijken dat deze afspraak is gemaakt.Er wordt duidelijk gesproken over “een jaartje proberen”en niet over stilzwijgende verlenging.daar deze groep ook absoluut niets voor je betekend,wat ook maar enigszins je omzet verhoogt of je bereikbaarheid vergroot,ben ik niet van plan nogmaals 360,00 euro over te maken.Ik heb ook geen behoefte aan rechtszaken,welke ongetwijfeld als dreigmiddel door hun incassobureau zal worden geuit.Wat te doen of te laten?

Ik ben tevreden als de onderneemtgroep mij ontslaat van verder betaling voor iets wat niets is. Er staat voor dit geldbedrag geen enkele noemenswaardige tegenprestatie tegenover.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar De Onderneemt Groep over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Abzon