Klacht: contract wordt door gansewinkel niet nageleefd en communicatie is ver te zoeken.

op 12 augustus 2017 over van Gansewinkel in de categorie Schoonmaakbedrijven

Wij hadden een contract bij dit bedrijf en ineens werd het bedrag verdrievoudigd. Hierover hebben wij contact gehad en is ons een nieuw contract aangeboden en hiermee zijn wij akkoord gegaan echter krijgen wij nog steeds de verkeerde facturen. bellen en mailen heeft geen zin en de interne communicatie is ver te zoeken in het bedrijf. Al met al heeft ons dit alles zo’n €1800 teveel gekost, daarmee nog niet de tijd gerekend voor het contact opnemen en eindelijk de juiste persoon aan de telefoon krijgen.
Ondernemers opgepast, gansewinkel is niet uit op je afval maar puur op je geld. Je wordt als klant totaal niet serieus genomen, van kantoor tot chauffeur.

Als ze eindelijk ons te woord willen staan en weten hoe alles in elkaar steekt (=interne communicatie) zodat wij eindelijk de juiste eindfactuur kunnen ontvangen en de boel eindelijk kunnen afhandelen op een normale en snelle manier. Snelle manier is dus binnen een paar dagen en niet een paar maanden.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over van Gansewinkel

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over van Gansewinkel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Smit groente en fruit