Klacht: Contract van 24 maanden

op 26 februari 2020 over Places.nl in de categorie Marketingbedrijven

Mijn man heel vaak gebeld door places en werd elke keer overgehaald om bij hun te komen. Hij heeft aangegeven dat hij niet wilt omdat wij net zijn gestarte en geen budget hebben om dit te betalen. Ze zeiden dat 39,95 was en word niet gezegd dat je een jaar contract aangaat.
Omdat we bijna wouden neerleggen zegt de meneer oké we geven het voor 1 euro per maand en dan voor 3 maanden dus 3 euro. Daarna 39,95. Ik heb daar ook de voicelog van die ik heb gekregen. Ik krijg daarna een e-mail van dat ik een jaar contract ben aangegaan en dat ben ik het niet mee eens. Na vele malen berichten te hebben gestuurd dat we hier niet mee eens zijn. Krijg ik alleen berichten van het staat duidelijk in de e-mail die je van ons hebt gekregen. Ik heb niks aan de e-mail er is niks met mij besproken dat ik aan een jaar contract vast zit.
Ik heb nog geen inkomen op het bedrijf en ik zit nu met een schuld van euro 362,55 en heb ik een lekker begin met mijn bedrijf.
Ik heb echt hulp nodig want deze mensen beweren dat het wel in de voicelog staat en ik heb het al 10 keer beluisterd het is nergens gezegd. Er word niet gevraagd of er met de eigenaar word gesproken of met degene wie dit beslist.

Ik ben heel erg belazerd door deze bedrijf.

Ik wil heel graag dat dit pakket word opgezegd want ik ga niet een jaar voor dit betalen.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Places.nl over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Places.nl in behandeling genomen

Bericht van Places.nl

9 maanden geleden - Beste Sadhana Mohuyudeen,Bedankt voor het kenbaar maken van de klacht. Vervelend om te horen dat je niet op de hoogte was van het pakket. Inmiddels heeft mijn collega contact met je gehad om zodoende tot een passende oplossing te komen. Mochten wij je nog ergens mee kunnen helpen dan horen wij het graag.Met vriendelijke groet,Kim Manager klantenservice places.nl

Reactie van de melder van de klacht Sadhana1984

8 maanden geleden - Beste Kim,Collega heeft contact opgenomen maar er is geen passende oplossing gekomen. Er word geen aandacht gegeven van mijn klacht.Met vriendelijke groet, S.Mohuyudeen

Bericht van Places.nl

8 maanden geleden - Beste S. Mohuyudeen,Bedankt voor je reactie. Wij hebben echter geen reactie via de mail van je ontvangen nadat we de mail hebben verstuurd. Graag willen wij door middel van het lopende contact tot een passende oplossing komen. Wij zullen nogmaals contact met je opnemen.Met vriendelijke groet, Kim Manager klantenservice Places.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Places.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Places.nl

Heeft op 30 maart 2020 om 09:42 geantwoord

Beste Sadhana,

Meerdere malen hebben wij geprobeerd in contact te komen, maar wij ontvangen geen enkele reactie. Graag komen wij alsnog in contact met je om te kijken naar een passende oplossing. Je kunt ons bereiken door te reageren op de mails die wij hebben verstuurd of via 024-3555299. Voor nu zal ik deze klacht op opgelost zetten, maar zoals aangegeven komen wij alsnog graag in contact.

Kim
Manager klantenservice Places.nl