Klacht: contract opgezet, nu toch weer een afspraak in de brievenbus.

op 26 mei 2016 over UwDakgootSchoon in de categorie Schoonmaakbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo.

Vorig jaar heb ik mijn dakgoten laten reinigen.
ik heb naderhand gecontroleerd en de goten waren niet schoon. Ik heb toen contact gehad en de schoonmaker is nogmaals geweest. Daarna was het nog niet schoon. Toen is meteen het contract ontbonden.
Maar er valt net weer een brief op de mat met een afspraak. Het contract is opgezegt en ik wil mijn dakgoten dan ook niet meer laten reinigen door uwdakgootschoon.

Met vriendelijke groet,

Nienke Bults

Gewenste Oplossing:

-

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UwDakgootSchoon over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UwDakgootSchoon in behandeling genomen

Bericht van UwDakgootSchoon

7 maanden geleden - Vervelend dat het niet naar wens is gegaan en dat de opzegging niet goed verwerkt is. We gaan dit alsnog doen. Sorry voor het ongemak. Met vriendelijke groet, UwDakgootSchoon.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UwDakgootSchoon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UwDakgootSchoon

Heeft op 09 augustus 2016 om 11:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Vervelend dat het niet naar wens is gegaan en dat de opzegging niet goed verwerkt is. We gaan dit alsnog doen. Sorry voor het ongemak.

UwDakgootSchoon.nl is gespecialiseerd in het professioneel reinigen van dakgoten voor particulieren. Wij reinigen uw dakgoten professioneel door eerst de goten handmatig leeg te halen en daarna met industriële stofzuigers ook het restmateriaal te verwijderen.

Met vriendelijke groet,

UwDakgootSchoon.nl

Alle klachten die gemeld zijn door ----0---