Klacht: contract opgezet, nu toch weer een afspraak in de brievenbus.

op 26 mei 2016 over UwDakgootSchoon in de categorie Schoonmaakbedrijven

Hallo.

Vorig jaar heb ik mijn dakgoten laten reinigen.
ik heb naderhand gecontroleerd en de goten waren niet schoon. Ik heb toen contact gehad en de schoonmaker is nogmaals geweest. Daarna was het nog niet schoon. Toen is meteen het contract ontbonden.
Maar er valt net weer een brief op de mat met een afspraak. Het contract is opgezegt en ik wil mijn dakgoten dan ook niet meer laten reinigen door uwdakgootschoon.

Nienke Bults

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UwDakgootSchoon over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UwDakgootSchoon in behandeling genomen

Bericht van UwDakgootSchoon

7 maanden geleden - Vervelend dat het niet naar wens is gegaan en dat de opzegging niet goed verwerkt is. We gaan dit alsnog doen. Sorry voor het ongemak. Met vriendelijke groet, UwDakgootSchoon.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UwDakgootSchoon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UwDakgootSchoon

Heeft op 09 augustus 2016 om 11:02 geantwoord

UwDakgootSchoon.nl is gespecialiseerd in het professioneel reinigen van dakgoten voor particulieren. Wij reinigen uw dakgoten professioneel door eerst de goten handmatig leeg te halen en daarna met industriële stofzuigers ook het restmateriaal te verwijderen.

UwDakgootSchoon.nl

Alle klachten die gemeld zijn door ----0---