Klacht: Contract opgezegtq

op 11 januari 2015 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/ mevrouw,

Op 24 dec jl. hadden wij geen gebruik meer kunnen maken van het internet en tv. Wij dachten dat er een storing was, op 25 dec hadden we nog geen signaal voor internet en tv. Toen UPC gebeld helaas geen contact en kregen wij een bandje, er was geen storing bekend. Op 26 dec een jongeman aan de telefoon gehad, dat we het wel erg vervelend vinden. Ik had hem gezegd dat ik graag een tegemoet komen zou willen ontvangen, mijn familie woont in het buitenland en daar kon ik niet mee skypen, dit was de dag mijn verjaardag.
De jongen aan de telefoon had erover dat wij UPC opgezegd hadden, dit is niet correct. Wij hadden begin december onze FOX opgezegd m.i.v. 1 januari 2015 d.m.v. een brief die op de site staat vermeld.
De jongeman zou binnen 24 uur proberen te regelen dat wij internet en tv weer konden gebruiken. Gelukkig deed rond 17:00 uur het internet weer. Tv deed het op 27 december pas.

Met vriendelijke groet,
Claudia Wigmans/ Michel Jonker

Gewenste Oplossing:

Een vergoeding voor het UPC pakket en een vergoeding voor het FOX pakket, telefoonkosten ( 15 min/ lange wachttijd).

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 10:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Klant,

Het spijt ons dat wij niet tijdig hebben kunnen reageren op Uw klacht. Uw klacht is belangrijk, omdat dit ons helpt om de service naar onze klanten te verbeteren.

Sinds 12 April 2017 zijn wij actief op dit forum en vanaf heden zullen wij er zorg voor dragen, dat alle klachten geplaatst op dit forum door ons in behandeling genomen worden. Wij streven ernaar om onze klanten een zo groot mogelijke service te bieden en zullen er alles aan doen om eventuele klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid van onze klanten op te lossen.

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door michelclaudia