Klacht: Contract opgezegtq

op 11 januari 2015 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte heer/ mevrouw,

Op 24 dec jl. hadden wij geen gebruik meer kunnen maken van het internet en tv. Wij dachten dat er een storing was, op 25 dec hadden we nog geen signaal voor internet en tv. Toen UPC gebeld helaas geen contact en kregen wij een bandje, er was geen storing bekend. Op 26 dec een jongeman aan de telefoon gehad, dat we het wel erg vervelend vinden. Ik had hem gezegd dat ik graag een tegemoet komen zou willen ontvangen, mijn familie woont in het buitenland en daar kon ik niet mee skypen, dit was de dag mijn verjaardag.
De jongen aan de telefoon had erover dat wij UPC opgezegd hadden, dit is niet correct. Wij hadden begin december onze FOX opgezegd m.i.v. 1 januari 2015 d.m.v. een brief die op de site staat vermeld.
De jongeman zou binnen 24 uur proberen te regelen dat wij internet en tv weer konden gebruiken. Gelukkig deed rond 17:00 uur het internet weer. Tv deed het op 27 december pas.

Claudia Wigmans/ Michel Jonker

Een vergoeding voor het UPC pakket en een vergoeding voor het FOX pakket, telefoonkosten ( 15 min/ lange wachttijd).

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 10:32 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door michelclaudia