Klacht: Contract met zakelijkenummers.nl

op 22 augustus 2017 over ZakelijkeNummers.nl in de categorie Vaste Telefonie

Wij hebben als bedrijf 088 nummers toegewezen gekregen via ACM. Op het moment dat wij dit toegewezen hebben gekregen hebben wij een mail gekregen van zakelijkenummers.nl. Degene die deze mail kreeg heeft op internet per ongeluk akkoord geklikt. Deze persoon heeft toen gelijk zakelijkenummers gebeld en diverse mails verstuurd om de order in te trekken zelfs aangetekende brieven waarop zakelijkenummers.nl niet eens op reageert maar wel een factuur stuurt. Het zijn gewoon een stel oplichters.

Wanneer zakelijkenumers.nl onderdeel van de MTTM group faillet is.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar ZakelijkeNummers.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door ZakelijkeNummers.nl in behandeling genomen

Bericht van ZakelijkeNummers.nl

1 maand geleden - Beste meneer Schellevisch, Wij vinden het bijzonder vervelend dat u onze dienstverlening op deze manier ervaart. Ik begrijp dat u al contact heeft met mijn collega via de telefoon en e-mail. Ik hoop dat hier tot een goede oplossing gekomen kan worden, zodat beide partijen verder kunnen. Mocht u nog verdere vragen/opmerkingen hebben hoor ik het graag, zodat ik u verder kan helpen. Met hartelijke groet, Fleur Meesters MTTM I Message To The Moon

Alle klachten die gemeld zijn door lschellevisch