Klacht: Contract doorbetalen geen gebruik ervan makend

op 09 september 2017 over Strato in de categorie Websites - Building en Hosting

Strato verplicht mij door te betalen voor een pakket waar geen gebruik wordt gemaakt. Wil graag terug betaling van mijn geld weigeren ze aan alle kanten. Ik ben verhuist naar een perfect werkende hosting en had graag het geld terug vanaf verhuizing tot eind contract. Ze blijven erop gooien meneer u heeft ook maar de helft betaald. Dit is geen reden mijn eigen geld niet terug te betalen. Het pakket is met een actie gekocht, actie of geen actie, half geld of niet ik wil mijn geld gewoon terug.

ZE lichten je op en vertellen het ene leugen naar t ander om maar je geld af te troffelen. Ook zeggen hun alles is bij ons oke, gekke is nu ik bij een andere provider ben alles WEL ok is en werkt iets wat bij strato niet het geval is.

Ik mijn eigen geld terug heb vanaf verhuizing tot eind contract.!!!! Doe hier eens EINDELIJK wat mee.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Strato

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Strato nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Strato in behandeling genomen

Heeft op 14 september 2017 om 13:20 geantwoord

Sterretjes als oplossing?

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Strato een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Strato

Heeft op 27 september 2017 om 13:35 geantwoord