Klacht: contract beeindiging

op 26 juni 2013 over LokaalTotaal in de categorie Reclame

Na stopzetten van de diensten van lokaaltotaal, toch nog facturen toegestuurd krijgen. Ik heb gebeld en gemaild ruim voor stilzwijgen van verlenging. Nu 6 maanden na stopzetten komen facturen binnen.

ik ben tevreden als er daadwerkelijk geen verlenging van het contract is en het contract stopt in januari 2013. Zodat er geen extra kosten zijn.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door LokaalTotaal in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat LokaalTotaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LokaalTotaal

Heeft op 08 augustus 2013 om 14:46 geantwoord

Ten gevolge van werkzaamheden aan ons bedrijfsnetwerk zijn wij niet eerder in staat geweest om op het bezwaar te reageren.

Wij hadden uw opzegging in 2012 in goede orde ontvangen, echter was deze helaas niet op de juiste manier verwerkt. Hierdoor is uw contract alsnog automatisch verlengd, waardoor u onterecht een factuur heeft ontvangen. Wij hebben de opzegging zojuist met terugwerkende kracht doorgevoerd.

U ontvangt binnen enkele weken een creditnota voor de factuur met betrekking tot de automatische verlenging. Eventueel geïncasseerde bedragen zullen worden teruggestort.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

LokaalTotaal BV

Alle klachten die gemeld zijn door paul jansen