Klacht: contract

op 03 juni 2016 over Strato in de categorie Websites - Building en Hosting

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 24 januari 2015 heb ik een 12 maanden contract afgesloten bij strato. Bij dit contract was het mogelijk ieder moment op te zeggen met een opzegtermijn van 30 dagen. Na een jaar krijg ik een rekening of ik voor even voor de volgende 6 maanden wil betalen.. Normaal vind ik dit niet erg zolang ik maar op de hoogte gesteld word van het feit dat dit contract bijna afloopt. Strato heeft mij op geen enkele manier op de hoogte gebracht. Het opzegtermijn van 30 dagen klopt ook niet, ik heb nu mijn pakket opgezegd maar deze word pas 24.01.2017 opgezegd! Hier ben ik dus niet over te spreken!

Gewenste Oplossing:

1. Ik wil dit per direct op gezegd hebben omdat ze me nu nog lekker kunnen blijven factureren voor een half jaar.
2. Ik wil het bedrag van mijn vorige rekening ook terug gestort hebben.
3. Zwart op wit staat dat er een 12 maanden contract is met na de contract periode de mogelijkheid op ieder moment op te zeggen. Dit met een opzegtermijn van 30 dagen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Strato in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Strato een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Strato

Heeft op 07 juni 2016 om 10:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door stef28