Klacht: container niet geleegd

op 09 februari 2018 over Reinigingsdienst RD4 in de categorie Schoonmaakbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onze containers in onze gedeelte van de straat zijn geleegd, hoewel de dame zegt dat ze in pater gelissenstraat zijn gewweest wordt glashard gelogen ovet het uitlezen van het gps systeem. Ik eis inzage overzicht van het GPS systeem, de container van huisntr 72, 74 welke aan de achterzijde staan ter ledeging . ook huis 58 is niet geleegd het deel van de gelissenstraat nr 48 t/m 62 is niemand van de reiniging geweest, ze erden met 2 auto”s achter elkaar door het hoofd gedeelte van de straat.
Onze containers stonden vanaf woensdagavnod 18.00 uur buiten, echt hier wordt ik zooooo pissig van, wij zijn een zijarm.

Gewenste Oplossing:

dat u ze vabdaag komt legen en niet op de 15de

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Reinigingsdienst RD4

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Reinigingsdienst RD4 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HeijVijlen