Klacht: Container en tuin vol met maden

op 24 juli 2017 over gemeente Tilburg in de categorie Gemeente

Ongelooflijk ranzig die maden!!!! Mijn container zit elke keer weer helemaal onder. Nu met die hete zomerdagen (en een tuin op het zuiden dus de hele dag is het daarbinnen aan het broeien) kruipen ze zo uit de container. De grond rondom de container is helemaal bedekt met maden. Het is vakantie en mijn kinderen spelen zodra ze wakker zijn in de tuin. Nu moet ik de tuin elke ochtend eerst schoonmaken alvorens ze even de tuin in kunnen.
Ongelooflijk.
Ook het naar buiten rijden van de container kan niet zomaar aangezien de hele rand en de handvat krioelt van de maden. Ik moet em eerst schoon spuiten met de tuinslang. En dan liggen die maden weer op de grond. Ongelooflijk ranzig!
En wat dacht je van zodra die maden uitkomen…. Je kan niet eens fatsoenlijk iets weggooien of je krijgt een zwerm vieze groene vliegen in je gezicht. Mijn kinderen durven niet eens meer iets weg te gooien in de container. En de keukendeur even open laten staan dat is al helemaal geen optie want die vliegen zitten zo binnen in je huis.

Vanaf vandaag Blijft die container buiten de poort.

Als die kliko wekelijks wordt opgehaald gedurende de warme maanden mei t/m september.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over gemeente Tilburg

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over gemeente Tilburg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kliko beu