Klacht: contactlens

op 17 oktober 2016 over Grolsch in de categorie Bier

gister op verjaardag geweest bij mijn zwager. nam een flesje bier van grolsch en smoorde er bijna in. dacht eerst dat het een stukje plastic was, maar zag vrij gauw dat het een contactlens was. drink bijna nooit bier, aleen soms op een feestje. moest nadat het gebeurde meteen naar huis omdat ik goed vies was geworden. ik vind dit wel erg en hoop dat mijn klacht serieus wordt genomen,anders zoek ik het hogerop.vr. groet alie schouw

als dit niet meer bebeurt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Grolsch over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Grolsch in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Grolsch een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Grolsch

Heeft op 18 oktober 2016 om 09:00 geantwoord

Bericht van Grolsch

1 maand geleden - Geachte mevrouw Schouw, Wij willen graag het product komen afhalen omdat onze kwaliteitsdienst dan wil onderzoeken hoe het heeft kunnen gebeuren dat deze fles door onze controles is geglipt. Onze producten worden namelijk op verschillende punten tijdens het afvulproces gecontroleerd. U mag van ons aannemen dat dit zeker niet bedoeld is om het zo van af te komen, het kan ons namelijk helpen om dergelijke voorvallen in de toekomst te voorkomen. Uiteraard zullen wij u, bij het afhalen van de fles, een attentie aanbieden. Graag horen wij van u of wij de fles voor onderzoek kunnen komen afhalen. Met vriendelijke groet Jenny Achterhuis Consumentenservice

Heeft op 18 oktober 2016 om 12:33 geantwoord

hallo, de verjaardag is voor mij en iedereen een beetje verpest door dit voorval.

1 maand geleden - graag een reactie over vraag financiele compensatie

Reactie van de melder van de klacht silverhouse

1 maand geleden - hallo, de verjaardag is voor mij en iedereen een beetje verpest door dit voorval de kleinzoon van mijn zwager van 20 maanden begon te krijsen en was moeilijk rustig te krijgen. als u mij financieel compenseert zal ik het niet landelijk bekend maken bij b.v. het programma kassa. groet alie schouw graag een reactie.

Bericht van Grolsch

1 maand geleden - Geachte mevrouw, Wij kunnen helaas niet ingaan op uw voorstel. Vanzelfsprekend staat het u vrij om verdere stappen te ondernemen. Wij hopen echter dat u bereid bent om onze kwaliteitsdienst het voorval te kunnen laten onderzoeken, zodat wij een eventuele oorzaak kunnen vaststellen. In afwachting van uw bericht. Met vriendelijke groet, Jenny Achterhuis Consumentenservice

Reactie van de melder van de klacht silverhouse

1 maand geleden - hallo, dat vind ik niet correct. het feestje is heel anders gelopen dan we dachten. het is niet zo dat ik duizenden euro' vraag. als u bereid bent mij te compenseren voor 150 euro kunt u het flesje en de contactlens ophalen, anders zoek ik elders een oplossing. vond het erg goor dat ik een lens van iemand anders in mijn mond had. groet alie.

Bericht van Grolsch

1 maand geleden - Geachte mevrouw, Wij vinden het erg spijtig dat het feestje anders is gelopen dan verwacht. Wij kunnen echter geen gehoor geven aan uw verzoek tot financiële compensatie als voorwaarde voor afgifte. Wel zouden wij als vermeld graag de fles en de contactlens willen ophalen voor nader onderzoek. Vooralsnog nemen wij echter aan dat u daar niet toe bereid bent zonder financiële compensatie. Met vriendelijke groet Jenny Achterhuis Consumentenservice

Alle klachten die gemeld zijn door silverhouse