Klacht: Contact niet mogelijk met Lindorff

op 11 mei 2016 over Lindorff in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Probeer al enige tijd reactie te krijgen van Lindorff m.b.t. een afgehandelde vordering. Heb het contactpersoon inmiddels meerdere malen gemaild. Elke reactie blijft achterwege. Naar mijn mening laat Lindorff je altijd in de kou staan en rekenen extra kosten buiten de incassokosten om, als je hier uitleg van wilt hebben, geven zij niet thuis. Voor mij een reden om aan te nemen dat het geen zuivere koffie is.

Gewenste Oplossing:

Wanneer er een gedegen oplossing gegeven word en i.i.g. een reactie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lindorff over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Lindorff in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lindorff een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lindorff

Heeft op 02 juni 2016 om 08:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door CKV