Klacht: Contact met Lexa is onduidelijk

op 26 september 2016 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste
Mijn membership wil ik opzeggen binnen de gestelde 14 dagen, maar word erg moeilijk gemaakt!
Een contactformulier is niet te vinden, telefonisch zijn jullie niet bereikbaar.
Via een omweg bij help kon ik alsnog een e mail versturen met mijn verzoek.
En ik heb mezelf uitgeschreven op de site.
Nu afwachten….dit kan sneller lijkt me.
Gr.

Gewenste Oplossing:

Communicatie met Lexa moet duidelijker en sneller gaan!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lexa.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lexa.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cilly h