Klacht: contact mail met een onvriendelijke en onbehulpzame medewerker

Felice Cornelissen op 20 september 2021 over Hotelkamerveiling.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Goedemorgen,

Op 26-08-2021 verliep mijn voucher Veiling ID 1443495. Ik heb ruim op tijd telefonisch contact met jullie gehad aangezien boeken niet mogelijk was voordat mijn voucher zou verlopen. Het meisje heeft mij toegezegd de waarde van de voucher om te zetten na een waardebon zodat ik op een nieuwe veiling kon bieden. Dit wilde ik vorige week doen maar tot mijn verbazing heb ik geen waardebon en is mijn voucher inmiddels verlopen.

Donderdag 16 september 2021 heb ik contact gehad met Dewi via de mail betreft de waardebon. Ik kreeg een kort antwoord ”uw voucher is verlopen en ik kan niks voor u doen”. Toen ik om uitleg vroeg kreeg ik wederom een kort antwoord ”Als wij u dit aanbieden kunnen wij dit gelijk omzetten en zullen wij dit dan ook telefonisch doen”.

Ik ga ervan uit dat jullie telefoon gesprekken worden opgenomen en dit terug te vinden is. Ik ben allang klant bij jullie en heb door de jaren heen meerdere voucher gewonnen en besteed. Ik ben altijd erg tevreden geweest maar deze korte reacties en geen mogelijkheid bieden tot het vinden van een oplossing vind ik erg kwalijk.

Graag vind ik een passende oplossing en hoop ik dat deze medewerker voortaan wat behulpzamer met jullie klanten om gaat.

Groeten,
Felice Cornelissen

een waardebon

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hotelkamerveiling.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hotelkamerveiling.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Felice Cornelissen