Klacht: Contact gedupeerden Cortdaed

op 15 september 2018 over Cortdaed in de categorie Financiële hulpverlening

Hallo wij zijn in 2016 met cortdaed in contact gekomen. Een Ben kwam langs met overtuigende mooie verhalen zoals Wij nemen alle stress uit jullie gezin weg en jullie moeten eens als gezin zonder problemen kunnen ontspannen, bla bla bla.

Wij dachten Yes nu geen stress meer. Maar helaas, niets bleek echter minder waar.

Cortdaed betaalde niks, regelden niks, en reageerde nergens op. Zelf betaalde wij alle vaste lasten en schuldregelingen.
Ook hoefden ze niets voor te bereiden aangezien wij alles al voor hun klaar hadden liggen zoals, schuldenoverzicht, brieven, etc. etc.

Meerdere malen gebeld en boos geworden. We kregen veel begrip maar wederom was er geen actie op bijv. terugbelverzoeken en mailtjes.

Nu willen wij ons geld terug wat zij ons afhandig gemaakt hebben (ruim 1400 euro). Dat gaat helaas niet zonder slag of stoot en weer geven ze niet thuis of hangen de telefoon zomaar op.

Wij denken dat het goed is als we met elkaar als gedupeerden actie ondernemen.
Wij hebben een mailadres aangemaakt.

Wil jij of ken jij iemand (gedupeerden net als ons) die ook net als ons de motivatie heeft (samen staan wij sterk.)

Mail dan je verhaal naar ons via gedupeerde.cortdaed@gmail.com en wij nemen contact met je op.

Alle verhalen van alle (door cortdaed) gedupeerden willen wij verzamelen en bundelen zodat wij gezamenlijk met alle gedupeerden dit kunnen gebruiken om Cortdaed aan te pakken.

Dit bedrijf moet gestopt worden!!! Liever nog vandaag dan morgen.

Dat cortdaed alle gedupeerden terugbetaald en mensen verder kunnen bij een wel betrouwbaar bedrijf. En dat er een onderzoek word ingesteld naar Cortdaed.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Cortdaed over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door OpgelichtdoorCortdaed