Klacht: Constante hindernis door reclames

op 14 mei 2017 over Youtube in de categorie Websites

Na jarenlang youtubegebruiker te zijn, word ik op dit moment erg geirriteerd door na elk 3 minute durned filmpje een reclame/advertentie te zien moet krijgen.
Dit is het ongewenst opdringen van producten en/of diensten waar ik geen enkel verzoek naar doe en het is bovendien uitermate storend en verpest het gebruik van de website wanneer er naar muziek word geluisterd er om het liedje een meestal erg luidrugtige of enorm aandachttrekkend irriterend stuk ongewenst opgedrongen productie word getoond en gehoord

Als er minder op de korter durende filmpjes word gepushed om maar reclames te tonen en dus ook niet constant te moeten kunnen wegdrukken na 5 seconden want dit is daadwerkelijk een reden waardoor ik minder ben gaan gebruikmaken van deze website. Het gebruikersgenot wat hiervoor een stuk plezieriger toen er minder werd opgedrongen en af en toe reclames voorbij kwamen en toen stoorde ik mij hier zoveel minder door dat ik ook de reclames volledig bekeek omdat het geen opdwingerij oogde.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Youtube

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Youtube nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Equilibrium