Klacht: Concert Sting 3 juli 2012

op 03 juli 2012 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 19 maart 2012 hebben een vriendin en ik drie kaarten besteld en betaald via ideal bij ticketloket.com voor het concert van Sting. In de bevestigingsmail die wij kregen stond vermeld dat uiterlijk 1 dag van te voren de tickets zouden worden bezorgd. Dit is echter uitgebleven. Wij balen enorm hadden hier zo erg naar uitgekeken.

Gewenste Oplossing:

Wij willen iniedergeval het gehele bedrag terug, dus ook de servicekosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketloket.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketloket.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketloket.com

Heeft op 04 juli 2012 om 23:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Inmiddels is er contact geweest met de klant om de klacht op te lossen

Reactie van de melder van de klacht veerle22

5 jaren geleden - Er staat in mijn profiel nu dat het bedrijf (ticketloket) contact heeft opgenomen met mij, nou ik kan jullie vertellen dat dit een grote onzin is! Ik heb nog niks vernomen van ticketloket, ik geef ze nog tot vrijdagmiddag en anders wordt het gewoon aangifte bij de politie!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Ticketloket.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door veerle22