Klacht: concert in philips stadion

op 09 juli 2012 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

in januari 2012 hebben wij 9 kaarten besteld en betaald via ideal.
1 week voor het aanvang van het concert een mailgekregen. de gewenste kaarten waren niet binnen gekomen. dit heeft ons gedupeerd. we hebben hotel moeten annuleren maar daar komen toch kosten bovenop. totaal hotel €225.00

Gewenste Oplossing:

geld terug van kaarten en evt. hotelkosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketloket.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketloket.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketloket.com

Heeft op 08 september 2012 om 18:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Inmiddels is per mail contact opgenomen met de klant en is de klacht opgelost.

Reactie van de melder van de klacht engelien1

5 jaren geleden - hallo, bij mijn weten is een klacht pas opgelost als daadwerkelijk het geld is teruggestort op de bank.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Ticketloket.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door engelien1