Klacht: Concert Guus Meeuwis 9 juni 2012

op 16 juli 2012 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Reeds op 02-02-2012 geboekt en € 187,75 betaald. Een week voor het concert via e-mail bericht gekregen dat dat ticketloket de kaarten niet geleverd heeft gekregen. Aangegeven: geld terug. Diverse boze en verontwaardigede e-mails verzonden. Steeds standaard-mails ontvangen, waarin geen antwoord wordt gegeven op mijn vragen. Laatste e-mail mijnerzijds: Waar blijft mijn geld ???? Eis: vandaag (16 juli 2012) geld retour, anders ben ik genoodzaakt gerechtelijke maatregelen te treffen.

Gewenste Oplossing:

Geld retour !!!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketloket.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketloket.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketloket.com

Heeft op 08 september 2012 om 17:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Inmiddels is per mail contact opgenomen met de klant en is de klacht opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door guus meeuwis