Klacht: compliment / tip gestuurd op 11/07 met ref 533111

op 19 juli 2016 over Heineken in de categorie Bier

Nog geen reactie op onderstaande bericht.

Met deze e-mail bevestigen wij de ontvangst van uw Compliment/tip.
Wij stellen uw reactie erg op prijs en streven er naar zo spoedig mogelijk op uw bericht te reageren.
Mocht u voor die tijd al opnieuw contact met ons willen opnemen, dan is het handig om het volgende referentienummer te gebruiken: 533111.
Op die manier kunnen wij u sneller verder helpen.

Consumer Contact & Care
HeinekenNederland.nl

Deze reactie laat ik aan de professionaliteit van Heineken over. Ik constateer dat in een advertentie, pagina groot, op de achterkant van de grootste sportkrant van Frankrijk de Nederlandse vlag wordt afgebeeld in blauw-wit-rood.Op z'n minst slordig voor een nederlands merk. Ondanks toezegging (zie boven) spoedig te reageren op de melding tot op heden niets gehoord. Er was niets makkelijker voor me dan de foto te sturen naar een dagblad die er vast een leuk verhaaltje van had gemaakt in deze komkommertijd. Ik verwacht niets van Heineken , slechts het nakomen van eerder vermelde toezegging.

In afwachting van uw reactie.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Heineken

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Heineken nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bob 533111