Klacht: Communicatievaardigheden van een grindtegel

op 03 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Er zou vandaag een koelkast bij mij geruild worden omdat mijn geleverde koelkast koelvloeistof lekt met gevaar voor kind en huisdieren als deze hiervan gaan drinken of erin lopen. Gisterenmiddag mail gekregen met de bevestiging dat deze vandaag geleverd zou worden, later die dag nog een sms met bevestiging. Vanmorgen om 9.00 uur gebeld met de vraag of ze me konden zeggen welk dagdeel de koelkast geleverd gaat worden omdat ik uit de nachtdienst kwam en ook nog ergens moest gaan slapen. Mijn status van track en tracé stond op gepland wachten op routeplanning. Medewerkster van het peperdure callcenter zou een mail sturen naar afdeling planning en mij terug bellen zodra ze meer wist. Om 11.45 uur wederom na 30 minuten in de wacht a 45ct per minuut zei de volgende medewerkster mijn collega is hiermee bezig ik zal aan haar gaan vragen u terug te bellen. Ik heb aangegeven dat me dit uren geleden ook al beloofd was maar nog niks heb gehoord. Medewerkster beloofde dat ik echt zo meteen terug gebeld zou worden. Ondertussen ruim 2 uur later was mijn status op track en tracé nog steeds onveranderd en ook nog steeds niet teruggebeld.
Dus voor de 3e keer ruim 30 minuten in de wacht om de volgende medewerkster te horen zeggen dat ik deze levering ook vandaag zeker niet ging krijgen.zij kon wel even een belletje doen naar afd planning en wist dit binnen 20 seconden. ondertussen begon mijn bloed te koken, tsja dat krijg je als je nog niet hebt geslapen na een nachtdienst omdat je nog steeds zit te wachten op telefoon van mensen die zelfs waarschijnlijk te laat op hun eigen begrafenis gaan komen. Gevraagd waarom niet. Muts nummer 3 wist me te vertellen dat de planner mij vergeten was in te plannen. Aangegeven dat het nog geen 15.00 uur was en dat ze tot 22.00 uur bezorgen en dat ze dus alsnog kunnen zorgen dat voor 22.00 uur vanavond mijn koelkast geleverd wordt. Mw zei dat dit niet kon alle chauffeurs waren vertrokken. Ik heb mw verteld dat mijn huisdieren op dit moment gevaar lopen omdat mijn koelkast koelvloeistof blijft lekken en ik niet 24 uur per dag naast mijn koelkast kan blijven zitten om ervoor te zorgen dat mijn kittens hiervan gaan drinken of hier doorheen lopen en dan hun pootjes gaan likken waardoor mijn kittens dadelijk op hun rug liggen. Ik heb gezegd dat ik wil dat ze op hun kosten dan maar een andere koerier inschakelen om ervoor te zorgen dat mijn koelkast vandaag nog bij hun opgehaald wordt en bij mij wordt afgeleverd, het is tenslotte ook een fout Door dynalogic.
Hier gingen ze natuurlijk niet mee akoord en ook de volgende dag was geen optie. Dinsdag kan het op z’n vroegst want het is tenslotte Pinksteren en ook dan werken ze niet. Ze wisten tenslotte al om 9.00 uur vanmorgen dat ik niet ingepland stond dus hadden ze me alsnog op een andere route erbij kunnen zetten. Ik ben er niet mee akkoord gegaan en heb contact opgenomen met coolblue waar ik mijn koelkast heb gekocht. Deze weten dus wel met klanten om te gaan. Medewerker van coolblue zei ik mag niet zeggen wat ik van de service van dynalogic vindt maar u kunt dit vast wel raden.coolblue heeft ervoor gezorgd dat ik buiten dynalogic om alsnog morgen een andere koelkast krijg en de tikkende tijdbom uit mijn keuken verwijderd wordt. Zij begrijpen het gevaar voor kind en huisdieren dus wel. En voor dynalogic hoop ik dat alle bedrijven geen zaken meer met ze doen tot ze hun zooitje wel geregeld hebben. Jammer voor de chauffeurs want deze maken dagen van ruim 14 uur om die teringzooi van afdeling planning op te ruimen.

Als dynalogic hun zooi op orde heeft. Niet voor mij want ik zou geen spijker meer door ze laten bezorgen maar voor alle andere klanten die door dit bedrijf vast en zeker nog in de steek gelaten zullen worden.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 17 juli 2017 om 17:13 geantwoord

Geachte mevrouw Ehlen,

Bedankt voor uw begrip,

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 17 juli 2017 om 19:22 geantwoord

6 weken later applaus en een oplossing die geheel past binnen de stijl van dynalogic ....inmiddels is mijn koelkast geleverd . Jullie lossen dus problemen op door 6 weken te wachten en hopen dat het probleem dan inmiddels opgelost is zodat jullie hier verder niets meer aan hoeven te doen en als het niet geleverd is mag je alsnog een klacht indienen zodat jullie deze ook weer 6 weken kunnen laten liggen. En met al die excuses heb ik inmiddels alweer een muur kunnen behangen

Alle klachten die gemeld zijn door Xplosive