Klacht: Communicatie ???wat is dat????

op 06 december 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Koerier zou vandaag machine ophalen bol.com had de melding van gemaakt dat hij zijn eigen doos mee moest nemen en je raadt het waarschijnlijk al hij komt hier zonder doos !!!!!!

Ik ben pas tevreden als ik van DynaLogic € 75 krijg overgemaakt voor het twee keer voor niks thuis zitten met het transport van de Jura koffiemachine. En het bijna falende ophalen van vandaag.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 11 december 2017 om 15:14 geantwoord

Geachte heer Van Vliet,

Bedankt voor uw bericht.

Allereerst onze excuses voor het ongemak. Bij nader onderzoek, betreffende uw order van Bol.com, is gebleken dat de order vermoedelijk foutief is aangemaakt, waardoor de koerier spijtig genoeg geen eigen doos bij zich had. Gelukkig is de afhaalafspraak wel succesvol geweest. Mocht dat niet zo zijn dan horen wij dat graag van u.
Verder zien wij dat een afspraak, betreffende de omruiling van uw koffiemachine, niet is doorgegaan, omdat er sprake was van vertraging. Helaas hebben wij geen invloed op de oorzaken hiervan, zoals bijvoorbeeld oponthoud in het verkeer of weersomstandigheden. Uw verzoek tot compensatie kunnen wij niet honoreren. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Ervan uitgaande u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 13 december 2017 om 11:25 geantwoord

Ze dragen helemaal geen oplossing aan
Hoezo opgelost !!

Reactie van de melder van de klacht Met het schuim op de bek

5 maanden geleden - Praatjes vullen geen tijds gaatjes DynaLogic. Voor t lange wachten voor niks.

Alle klachten die gemeld zijn door Met het schuim op de bek