Klacht: Communicatie telefonisch afspraak (opzichter komt langs) contractopzegging

op 07 februari 2017 over Portaal Leiden in de categorie Woningcorporaties

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na een telefonisch gesprek gehad te hebben met een werknemer van portaal. Nam ik aan, dat er een nieuwe afspraak gepland stond op aankomende vrijdag van 7:30 tot 12:30. Op deze dag komt de opzichter het huis controleren van mijn moeder. Tot mijn verbazing zag ik voor vandaag dinsdag 07-02- 2017 dat er een afspraak was gemaakt voor de controle. Het kaartje lag op de grond. Deze afspraak kon niet door gaan, omdat ik niet zo makkelijk een vrije dag krijgt van mijn werk. Ik had wel verwacht na het telefonisch contact, dat dit goed geregeld zou worden. Maar tevergeefs is dit niet duidelijk overgekomen. De afspraak zal echt moeten blijven staan. Ik heb verder geen opties.

X

Contact met dochter
X

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden, als de afspraak aanstaande vrijdag doorgaat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Portaal Leiden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Portaal Leiden nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sillebil