Klacht: communicatie probleem FIFA / EA

op 16 mei 2016 over EA Games in de categorie Computer Games

Tijdens FUT Draft Online was ik bezig met de 3e ronde in het toernooi, toen ik plotseling de volgende melding op het scherm kreeg: communicatie probleem met EA servers. Vervolgens stopte de game en was ik alles kwijt van het toernooi inclusief de €15.000 euro inschrijfgeld om het toernooi te starten. Ik weet zeker dat het niets te maken heeft met onze eigen internet verbinding en ik ben dan ook ZEER ontstemd over het verlies van mijn toernooi en geld.

Ik ben tevreden als ik mijn €15.000 euro in FIFA weer terug krijg als ook een nieuwe kans op het toernooi. Graag wil ik ook nog even vermelden dat dit al een keer eerder is gebeurd. Ik heb het toen niet gemeld, omdat ik dacht dat het een glitch was, totdat ik andere spelers sprak die hetzelfde probleem hadden ervaren. Als dit zich rondpraat dan is dat geen goede reclame voor FIFA dus het lijkt me dat ze dit wel willen weten in het kader van productverbetering.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EA Games

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EA Games nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door broxin007