Klacht: Communicatie

Lisavisser28 op 28 april 2020 over Gate1.nl in de categorie Online Vliegtickets

Ik heb een ticket geboekt naar Zuid Afrika. Het begon al met dat ik het ticket wilde omboeken, maar dat contact krijgen met dit bedrijf bijna onmogelijk was. Een mailtje werd onwijs langzaam beantwoord en toen ik vroeg of ik even met ze kon bellen mocht dat niet, omdat ik er niet voor betaald had. Daarop heb ik aangeboden om daar dan voor te betalen omdat ik er niet uit kwam. Op die mail heb wederom lang geen antwoord gekregen. Uiteindelijk hebben ze me gelukkig wel gebeld, maar de informatie die me werd gegeven was niet heel nuttig. Nu, mis ik nog steeds informatie waar ik zeker al 5 weken geleden over gemaild heb. Hierop geen antwoord gekregen. De corona crisis is aan de gang dus ik heb begrip voor een wat langzamere communicatie, maar er is wederom GEEN contact te krijgen met dit bedrijf. Eerst kreeg ik een mail dat mijn vlucht geannuleerd was, toen dat ik (zonder overleg) op 2 mei ga vliegen, daarna weer een mail dat mijn vlucht geannuleerd is, en daarna een mail of ik mijn vlucht van 2 mei wil bevestigen? Ik heb weer geprobeerd te bellen, dit keer meteen een antwoordapparaat dat bellen niet mogelijk is. Ook een mail mocht niet baten want ook hierop heb ik nog steeds geen reactie. En dit terwijl ze mijn vlucht zonder overleg verplaatsen.

Ik zou tevreden zijn als ik een degelijke mail of telefoongesprek krijg waarin in de informatie krijg waar ik recht op heb.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gate1.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gate1.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lisavisser28