Klacht: Code werkt niet en geen reactie van GT bedrijf.

op 04 juli 2016 over GT-MOBILE in de categorie Vaste Telefonie

Onlangs heb ik een code van Euro 5 online besteld, ik kreeg een code die niet werk. Ik heb meer malen met GT bedrijf gebeld maar niemand nam op. Ook heb verschillende ( gewoon en klacht) mailtjes gestuurd zonder dat ik antwoord krijg.
Een paar dagen eerdere had ik een andere Gt simkaart aangeschaft en opgewaardeerd. Later kreeg ik een e-mailtje met daarin een link voor een gratis Euro 5, die werkt ook niet, mijn telefonisch en mailtjes contacten kregen ook helemaal geen gehoor.
Ik zit nu al dagen zonder beltegoed terwijl die echt nodig heb.

Communicatie met klanten moet hersteld worden. Ik wil dus graag dat die bedrijf zijn verplichtingen nakomt en aan mij een nieuwe correct code stuurt, ook een correct link moet opnieuw naar mij gestuurd worden.
Mocht dat niet kunnen dan moet GT bedrijf voor zorgen dat dat automatisch op mijn simkaarten geactiveerd worden.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GT-MOBILE

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GT-MOBILE nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bouchaib Ettaik