Klacht: Cocaïne wegbrengen totale fail

op 10 oktober 2017 over Rockstar Games in de categorie Computer Games

Volle cocaïne opslag klaar voor verkoop. 3 vliegtuigen vol die bezorgd moeten worden. In een online server al soms onmogelijk door alle hackers, cheaters en modders maar het moet want private server kan niet. Maar goed, toch proberen eerlijk geld te verdienen om een dikke bak te kopen die pakketjes maar wegbrengen. De moeite die het heeft gekost. 1 vliegtuig uit de lucht geschoten. Andere door super stunt vliegen toch allemaal te weten bezorgen. Helemaal blij..dat het gelukt was. Totdat….de loading….loading….loading….boem. FOUTMELDING…gta servers bla bla bla. Connect opnieuw. Na weer laaaaaang wachten eindelijk weer in een server. Snel naar warehouse kijken…LEEG….waaaaat…bank saldo…NIETS erbij. 650.000 WEG. Heeeelp.. sorry voor dit verhaal maar het is mega frustrerend. Kan je iets voor me doen?

Bank saldo + 650.000

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rockstar Games

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rockstar Games nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nlx575