Klacht: claim onterecht afgewezen

op 23 november 2017 over GVU in de categorie Openbaar Vervoer

Mijn telefoon is gestolen door mijn ex nadat ik het toestel aan hem uitgeleend had. Heb aangifte gedaan met het volledige verhaal in de aangifte de situatie wordt serieus genomen en is als aangifte aangenomen door de politie en mijn ex wordt door de politie opgeroepen voor verhoor. Vervolgens wijst Chubb Vodafone Garantverzekeringen de claim met de volgende reden af;

Verlies, diefstal of schade veroorzaakt door opzet of grove nalatigheid van u (of personen die uw
mobiele telefoon met uw toestemming gebruiken) valt niet onder de dekking van de verzekering,
zoals bepaald in Artikel Wat niet onder de dekking valt, lid e.

er wordt beweerd dat er sprake is van opzet of nalatigheid, dit terwijl ik er niet om vraag om bestolen te worden door mijn ex. Hij had de telefoon tijdelijk geleend maar niet met de bedoeling om deze te houden/stelen.

ik wil dat de claim wordt goedgekeurd en zo niet wil ik weten op grond waarvan het wordt afgekeurd ik wil graag zien aan welke voorwaarde mijn klacht niet voldoet. want de voorwaarde waar Chubb naar verwijst komt niet overeen met het verhaal in de aangifte. Er is geen sprake van opzet of nalatigheid.

Schadebehandelaar
Klantencentrum Chubb
voor Vodafone Garant Verzekering
Postbus 31267
6503 CG NIJMEGEN
Tel. 043 3870272
vodafone.garant@multi-risk.com

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GVU

Reactie van de melder van de klacht Melanie198432

1 jaar geleden - Klacht gaat niet over Gvu maar over Vodafone - Claimnummer CLVN0343253 - Diefstal schadedatum woensdag 18 oktober 2017 Schadebehandelaar Klantencentrum Chubb voor Vodafone Garant Verzekering Postbus 31267 6503 CG NIJMEGEN Tel. 043 3870272 vodafone.garant@multi-risk.com

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GVU nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Melanie198432