Klacht: circa 500 euro voor max 10 minuten werk

Pete Wessels op 11 december 2021 over All-Round Service in de categorie Loodgieters

we hadden stroomuitval in een gedeelte van ons huis; zelf kon ik niet vinden wat het euvel was en heb daarom via Google een bedrijf gezocht dat dit snel kon oplossen
een website zag er op het eerste oog betrouwbaar uit en dit 085 nummer heb ik benaderd
er werd gezegd dat er snel een elektricien langs kon komen waarbij alleen een uitspraak kon worden gedaan over de voorrijkosten (35 euro)
binnen enkele uren kwamen er 2 personen waarvan de een alleen maar sprak en de ander (die geen NL sprak) in de meterkast het euvel binnen enkele minuten opgelost had
daarna werd gezegd dat ik direct moest betalen (bijna 500 euro): het arbeidsloon was circa 190euro per persoon en dan ook nog voorrijkosten en BTW- helaas was de PIN stuk en moest ik overmaken- hoewel ik protesteerde waren ze niet van zins zonder overmaking weg te gaan
een factuur zou worden opgestuurd waarop ook de contactgegevens waar ik een bezwaar naar kon overmaken
op de vraag waarom ze met 2 man moesten komen was de enige reactie dat dit een vast protocol was
de factuur heb ik nooit ontvangen en bij hernieuwd contact met het telefoonnummer was geen contact
ook op de website staat geen e-mailadres, evenmin een KVK nummer, en het bedrijf blijkt ook niet geregistreerd bij de KVK – op hun website wordt ten onrechte de naam van een gerenommeerd bedrijf (Feenstra) gebruikt

dat niet meer mensen op deze wijze worden opgelicht

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over All-Round Service

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over All-Round Service nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pete Wessels