Klacht: Chocolade mouse

op 21 juni 2016 over Jan Linders in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 20 juni chocolade mouse gekocht bij Jan Linders in Venray
Het is korrelig en niet lekker romig
En ze schrijven dan ook nog onze trots
Nou zo trots hoeven ze niet te zijn op dit product het is niet lekker
De geldigheid was tot 29 juni dat wel maar toch niet lekker
Ik heb het product eerder gehad en toen was de smaak wel goed

Gewenste Oplossing:

Graag geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jan Linders over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jan Linders in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jan Linders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jan Linders

Heeft op 27 juni 2016 om 14:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Nadat wij de product informatie van onze klant hadden ontvangen, hebben wij contact opgenomen met onze leverancier. De klant is hierover geïnformeerd en heeft het geld terug aangeboden gekregen.

Al onze klanten kunnen met een vraag of opmerking over een product of onze winkels contact opnemen met onze Klantenservice via e-mail vraag@janlinders.nl of via het contactformulier op onze website https://www.janlinders.nl/bel-of-mail-ons.html.

Alle klachten die gemeld zijn door Annemie Renkens