Klacht: Cheese bites

op 04 juni 2016 over Burger King in de categorie Fastfood ketens

Beste meneer, mevrouw ik heb 20 cheese bites besteld in de burgerking op het station in Eindhoven. Vervolgens heb ik er maar 18 gekregen! Terwijl ik ook nog aan de medewerkster vroeg of het er wel 20 waren omdat dit probleem al vaker bij mij is mis gegaan. Vervolgens heb ik er toch weer twee minder gekregen terwijl ik wel voor 20 heb betaald! Dit vind ik echter heel vervelend dat dit alweer gebeurd het was helemaal niet druk en ik was meteen aan de beurt het lijkt me dan ook niet moeilijk om 20 stuks te tellen! Ik wil graag dat jullie dit oplossen wat ik heb wel gewoon voor 20 cheese bites betaald.

Ik zou tevreden zijn als ik mijn geld terug gestord krijg! Dit is namelijk al vaker gebeurd en nu ben ik het wel een beetje zat en maak ik er een klacht van! Ik zou het zo netjes vinden als jullie het bedrag of gedeelte van het bedrag zouden terug storten op mijn rekening! Ik heb de bon en de naam van de medewerkster als jullie bewijs nodig hebben!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Burger King

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Burger King nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fabienna