Klacht: Chauffeuse die niet haar werk kan uitvoeren

op 15 februari 2018 over De Lijn in de categorie Kappers

Beste,
Ik wil graag een klacht indienen tegen één van uw bestuurders. Gisteren rond 16 u 20 zat mijn arm vast tussen de deuren van de bus 410, mijn vertrekhalte was Astrid Centraal station en eindhalte was Kerkstraat en schreeuwde ik van de pijn. Ik riep tegen de chauffeuse dat mijn arm vast zit, maar ze zei dat ze er niks aan kan doen en liet mij gewoonlijk lijden, afwachtend totdat de deuren van de bus zelf dicht gingen en mijn arm er zelf uit ging. Ik ben vervolgens naar de spoed geweest om mij te laten checken dat er niets gebroken is en gelukkig is dit niet het geval. Het stoort me dat de chauffeuse niet op haar knopje drukte wanneer nodig is en dat zij de deuren terug opende om mijn arm eruit te halen, ik vind dit onmenselijk en zou graag willen dat u daar iets aandoet. Ik zit nu hulpeloos thuis alles te doen met één arm, zelfs typen doet pijn.

M.v.g.
Assia

Ik zal tevreden zijn wanneer de chauffeuse geschorst wordt. Mijn arm kon evengoed gebroken zijn.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Lijn

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Lijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door assia.kasmi@outlook.com