Klacht: Chauffeur verkeerd gereden of toch niet?

hagalala op 16 december 2021 over Red je Pakketje in de categorie Koeriersbedrijven en post

Een nauwkeurig tijdsvak is wat de site meld, een tijdsvak van 30 minuten.
1 uur later bel ik de klantenservice en krijg een heel aardig persoon aan de lijn, deze verteld mij dat de chauffeur per ongeluk naar een andere plaats gereden is MAAR dat mijn pakket dezelfde avond nog wel geleverd zal worden.
Kan gebeuren natuurlijk, we zijn allemaal mensen.

Vervolgens gaat mijn tracktrace naar sorteerfout. Volkomen iets anders natuurlijk en dat mijn pakket de volgende dag geleverd zal worden.
Dit allemaal terwijl red je pakketje tot 22:30 werkt, ik binnen de 5 eerste stops van de chauffeur zat en deze nog geen max een uur tussen.

Na een belletje blijkt mijn pakket helemaal niet in de bus te liggen samen met wat andere pakketjes verteld te medewerker mij… Deze ligt namelijk nog in een sorteercentrum aan de andere kant van het land…

Tevens bezorgen ze alleen in de avond en valt er verder niets op te geven, dus met goede hoop kun je nog je hele avond verpesten ook als je thuis blijft…

Erg handig allemaal, iets handiger zou het vermijden van deze pakketdienst zijn.

Als het bedrijf zich zou houden aan wat er op de site staat:
Onze track en trace is tot op 30 minuten nauwkeurig. Dit houdt in dat de levertijd meebeweegt met de route van de chauffeur. Het kan dus zijn dat we soms iets eerder, of iets later bij je aankomen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Red je Pakketje

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Red je Pakketje nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hagalala