Klacht: chauffeur stond straat verderop op verkeerd adres

op 09 februari 2018 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vanmiddag stond de chauffeur op en verkeerd adres. Ik heb een lange tijd zitten wachten zonder resultaat. Na de klantenservice gebeld te hebben a 0.45cent per minuut werd me na een 10 minuten medegedeeld dat de chauffeur in een andere straat had gestaan en inmiddels niet meer in de buurt was. Hij was telefonisch ook niet te bereiken waardoor ik wederom weer thuis zal moeten wachten om het pakket van Blokker in ontvangst te nemen.
Slechte service en hele dure klantenservice!!

Alsnog vandaag leveren

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 februari 2018 om 12:14 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Mollema,

Bedankt voor uw bericht.

We hebben de route van de koerier op 09-02-2018 vergeleken met uw adres en zien dat de koerier niet voor de deur had kunnen komen maar dus wel in de buurt is geweest maar u helaas niet heeft aangetroffen. Daar de koerier zijn werk gedaan heeft maar u niet aangetroffen heeft was het niet mogelijk alsnog bij u langs te komen. Onze excuses voor het ongemak!

We zien dat u een nieuwe afspraak had voor 10-02-2018 maar de order is spijtig op een verkeerd depot terecht gekomen waardoor de afspraak niet door is kunnen gaan. We zien dat er een nieuwe afspraak staat voor 17-02-2018, we gaan ervan uit dat het ditmaal in orde zal komen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak!

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 14 februari 2018 om 12:31 geantwoord

De koerier is niet bij mij aan de deur geweest. Het klopt dat er bij onze voordeur geen auto's mogen rijden, maar 10 meter lopen is voor geen enkele bezorgdienst die bij ons levert een probleem. Als hij had aangebeld zou er ook een kaartje in onze bus gedaan moeten zijn. De koerier heeft in een straat verderop aangebeld bij een ander adres. Ik zat bijna 2 uur lang op de bank en kan hem niet gemist hebben.
Ik vind het onfatsoenlijk om te veronderstellen dat de fout nu bij mij ligt.
Toevallig ken ik de mensen van de Iemstukken 156 en zij hadden een gemistkaartje in de bus.

Alle klachten die gemeld zijn door klacht assen