Klacht: Character transfer niet meer mogelijk

op 11 juni 2017 over Rockstar Games in de categorie Computer Games

Blijkbaar is het sinds 7 maart 2017 niet meer mogelijk om van een oud platform je account over te hevelen naar de next-gen apparaten. Ik heb enorm veel tijd en geld geinvesteerd in het spel om tot dit punt te komen. Nu eindelijk de financiele middelen om de overstap naar de next gen te maken en nu word je enorm benadeelt. Daarnaast heb ik de hele console van sony alleen aangeschaft omdat Rockstar op de ps3 geen ondersteuning meer bied op GTA(geen updates meer e.d) en wanneer je dan overstapt, hebben ze maling aan je en mag je weer helemaal overnieuw beginnen. Daarnaast is mijn gehele account op the social club gereset. Al mij statistieken zijn weer op 0 gezet.

Ik ben pas tevreden als mijn account hersteld word en de mogelijkheid word geboden om het character van de ps3 over te zetten naar de ps4. Het is te zot voor woorden dat dit nu niet meer mogelijk is. Mensen stoppen bloed zweet en tranen in het spel om vervolgens weer helemaal opnieuw te mogen beginnen.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rockstar Games

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rockstar Games nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ravishant